dijous, 2 de gener del 2014

Sortida dia 29/12/13 (2).

El passat 29 de desembre, en Gerard i en Pep, van fer també una petita sortideta. La primera idea era sortir a primera hora amb en Xevi i en David, però com que van anar a dormir un pel tard, van decidir començar a pedalar a partir de les 9:30. Van sortir de Vidrà amb direcció a Palou Xic, seguint el camí, van passar les masies de la Plana, l’Arxer, el Vilaró i Palou Gros. Un cop allà, varen agafar la pista que puja direcció al Barretò però van trencar al cap de 100 metres per baixar als Ferrers. Des d’aquí, van pedalar una estoneta sobre asfalt i en direcció a Llaers per desviar-se a l’esquerra i agafar el camí que els va portar primer a la Solana i desprès al Castell de Montesquiu. Arribats al Castell, van baixar per la carretera fins a St. Quirze i una bona llesca de pa torrat amb xai els esperava per recuperar forces i fer passar una mica el fred que havien agafat baixant.

Un cop tips, van anar a veure l’arribada de la st Silvestre del bisa

ura. Hi havia un molt bon ambient i allà hi van estar uns 20 minutets. Desprès va tocar fer ruta per el casc antic de st Quirze i agafar el carrer que  fa mes pujada del poble i et porta al Padró. Van agafar el camí que passa per davant de can Garça i van arribar a Ternadella.

Un cop allà, van sortir a la carretera per arribar altre cop a Vidrà. Arribats al poble i desprès de fer 33 kms, va tocar rentar la bici i fer un bon bermutet.

Res mes, esperem que sigueu visitant el nostre blog de grillats!!