dilluns, 24 de març del 2014

Pedalada del Senglar 2014

Hola avui em toca a mi, en Pere, vaig em molt de retràs, pero ho tinc de fer!
Us comentaré la Pedalada del Senglar 2014, que es va celebrar el dia 23 de Febrer!
Vam quedar a les 7:25 h a Sant Quirze, 3 dels Grillats, en Pep, Kim i en Pere,
pero en Pep la nit abans va tenir un sopar d' amics i va resulta que la nit se li va allargar
i tambe complicar que es diu. El vam trucar i no contestava i resulta que es va adormir!
Jo i en Kim vam marxar cap a Cànoves i Samalús que es el poble on es feia la pedalada i en Pep va baixar mes tard que nosaltres just per arribar 10 minuts abans de començar a pedalar!
Vam començar a les 9:15 hores, 15 minuts tard de l' hora prevista, a causa d' un accident a l'autopista que feia arribar tard alguns corredors.

Comença la pedalada, i fem carretera asfaltada durant 3 kms, comença la pista engravada em molt bones condicions que cada cop es va enfilant mes, fins anar vorejant el pantà de Vallforners, aqui en Pere literalment com es diu s' emociona una mica i comença a treure les dents i en un parell de Kms adelanta 25 o 30 ciclistes, sembla que havia deixat enrere en Kim i en Pep, pero no en Pep estava a darrere seu mateix!
Acabat el pantà el creuem cap a la banda esquerre una vegada convertit en riera, allà comença mes mala carretera i la pujada es fa mes dura pero no es massa llarga fins arribar al primer avituallament, som al Km 11, mengem i bebem i en poc temps arriba en Kim!

A partir d ' aqui fem varis corriols, algun de tècnic, que segurament donen nom a la pedalada,
son estrets, moltes curves, molt divertits, aquell es el camí del Senglar!
Baixem fins arribar al poble, aqui portem ja 20 kms, torna a començar la pujada i les cames ja no son les mateixes que em començat, arribem al km 25 i ens hi trobem un bon avituallament, a partir d ' aqui en Pere ja no pot mantenir el mateix ritme d' en Pep, que últimament te un nivell físic molt elevat i es despenja a poc a poc, pero en Pep va afluixant per esperar lo!
Fem un tros força planer i ens hi tornen fotre una pujada de pedres, molt mal parida i força desnivell pero curta, per anar esgotant forces!
Per fi arriba la baixada i tornen els bons corriols, i l ' últim pujador i la definitiva baixada que ens portà a l ' arribada!

I aqui un bon entrepà de botifarra i refresc, es el nostre premi!
En 10 minuts arriba en Kim, que ens comentà que ha patit força a causa del poc entreno!
En Pere tambe a patit mes del que hagues volgut, el dia abans vam fer una ruta per el Vidranès de 35 kms, que va passar factura!
En Pep comenta que esta cansat pero el tiu va sobrat de forces, i tot i aixo em la festa que es va fotre la nit abans!
Bons números: 35kms, 1049 mts positius, 2:48 min, a mitja classificació!
I molt contents, es la primera pedalada del 2014, tenim previsions d' intentar fer-ne una cada mes!