dimarts, 4 de març del 2014

Sortida dia 22/02/14

Hola a tots els seguidors dels Grillats!
Sóc en Marc,jo no sóc habitual en aquestes cròniques ja que aquests socis que vaig estan molt forts i no els aguanto el ritme.

Comencem com cada setmana a les 8:00 davant el forn,aquesta setmana bastant bé ja que el presi no es fa esperar!!
Iniciem la ruta pujant cap a can Carresquet,un cop arribat a dalt passem per darrera la casa i seguim per el pla del Xicoy, fem un petit i lleuger descens fins a cal Blanquer,primer dia que surto i xoffff ja em fotu de peus al riu!!
Seguidament iniciem una pujadeta fins enllaçar amb la carretera que va cap al Barreto,fem uns 200,300 metres aprox i ens desviem per agafar un camí que ens condueix fins als dipòsits de Besora. Allà agafem un camí que ens porta a la carretera que va de Besora fins a Vallfogona.
Fem un petit descens i passat el pont ens desviem per agafar un corriol molt ben parit que ens condueix fins arribar a la Solana. Un cop a la Solana travessem la via del tren i ens acostem a Montesquiu sortint a les piscines,travessem la carretera que creua el poble i ens enfilem per sobre el camp de futbol direcció al Francàs. Seguim la carretera fins a creuar un pont que travessa la C17 per sobre i anem a parar al polígon de Sora. Fem un petit descens i arribem al més bo del mati l’esmorzar!!
Un cop esmorzats, aquí ens desfem d’un grillat en Jesús que ens abandona. I comencem la tornada cap a casa.
Baixem fins a Sant Quirze,i creuem el poble per el casc antic anant em direcció Vidrà,el presi té ganes de fer-me patir i ens fa pujar per la pujada del padró,un cop allà agafem la carretera que va cap a les Comas,Can Garsa,Ternadella i fins arribar al Prat,un cop arribat al Prat decidim agafar una carretera que ens portarà fins al Mir. Travessem la cort de les vaques i agafem un camí que baixa avall,fins arribar en un lloc que el camí sens acaba,això vol dir que ens hem colat,hem agafat una pista de desemboscar en contes de seguir el camí ,reculem fins a trobar el camí i continuem avall,fins a sortir a la carretera que va del Mir a Salt. Agafem el camí cara amunt fins arribar al Mir,un cop al Mir en Pep com que esta tan fort encara li queden ganes per fer el vermut i ens parem a fer una cerveseta.
Un cop fet el vermut agafem el camí del Mir que ens condueix fins la carretera i acabem arribant a Vidrà fent els últims 5km per carretera.
Ha estat una ruta dura per mi,feia molts dies que no anava amb bici en canvi ha set un entrenament per en Jesús, en Pep i en Pere aquests dos apunt per anar l’endemà a la Sanglanada!
Apa bon cap de setmana!!