dimarts, 11 de març del 2014

Sortida dia 01/03/14

Bon dia a tots els seguidors i seguidores!! Avui us relatem amb una mica de retràs, la sortida que 4 dels nostres Grillats van fer el dia 01/03, una sortida molt guapa, amb molts corriols i bones estones que tots 4 van passar plegats.
A les 7:30 se citen al lloc habitual, si com ja sabeu la Fleca de Vidrà.
En Xevi arriba el primer, després arribarien en Jesús, en Pere i per ultim en Pep. Ja és estrany però en Pere, últimament està demostrant que ell també pot ser puntual (haig de dir que la pressió que li faig al Whaatts sembla que té efecte).
Un cop tots 4 a punt, baixem pel camí que ens porta a la depuradora, per anar baixant en direcció a Salgueda, abans d'arribar a Salgueda, venen les primeres pujades "catxondes" del dia.
Després de Salgueda, toca pujar al coll del mateix nom, per després baixar fins a prop de la Vinyeta, on agafem un petit corriol i més endavant un tros de camí per arribar a Sant Andreu de la Vola.
Un cop aquí travessem l'eix Vic/Olot per sobre, passant pel Mas Piguillem.
Després toca uns quants quilòmetres planers, després unes quantes pujadetas, per arribar al Coll de Vidrier.
Aquí fem un petit "avituallament". Hem anat bastant ràpid, i en Jesús esta força cansat ja.
Ara toca pujar fins a dalt de Cabrera, una pujada no gaire dura, però si bastant llarga.
Ens enfilem per la carretera fins a l'aparcament, ens trobem amb uns companys d'afició que no sabien com pujar, els hi diem que ens acompanyin, i així tots plegats pugem per les marrades fins al Santuari.
Un cop a dalt, les fotos de rigor al Santuari, observar les vistes, fa un dia esplèndid.

Després anem vorejant la muntanya, per agafar el primer gran corriol del dia, pot ser es un dels tops 5 de corriols que han fet els Grillats, i mira que n'hem fet uns quants.

Després d'una baixada tècnica i rapida, un trosset a peu, i un altre cop baixada fins al Coll de Vidrier un altre cop.
Aquí ens dirigim cap al Restaurant Cal Vidrier. Moment important, l'esmorzar.
Demanem l'especialitat de la casa, és a dir Ou d'Oca. Les fotos ho diuen tot.....

Després ens tornem a enfilar al coll de Vidrier, per anar a buscar uns corriols, que en Pere va fer a una pedalada.
Aquests corriols ens portaran fins a Sant Pere de Torelló.
El primer és molt ràpid, i esta una mica enfangatgaudim com nens, el segon fa una mica de pujada, però el tercer torna a ser ràpid i divertit.
Un cop a Sant Pere, ens enfilem per la carretera que va a donar a la Vall, aquí en Jesús les va passar magres, i com va poder va arribar fins a Vidrà.
Els altres van arribar amb millors sensacions.
En definitiva, una sortida molt guapa, bones vistes i bons camins amb bona companyia.
Espero us hagi agradat la Crònica.