dimecres, 19 de febrer del 2014

Sortida dia 15/02/14 (Matagalls)

Bon dia a tots els seguidors dels Grillats,

Avui us relatem com 4 dels nostres Grillats, aquest dissabte dia 15, varen anar a pujar el matagallssi si la muntanya més alta d'Osona, ja sabeu que els Grillats volen tenir un currículum envidiable per la resta de ciclistes, i aquesta sortida no podia pas faltar.

Els 4 valents són en Pep (Toni Bou), Albert, Pere i Jesús

El cas, és que a les 7 van quedar, aquest cop a casa del President del Club, en Jesús estava uns minuts abans esperant que baixes, i entre tan va aparèixer també en Pep, tot d'una amb les bicis ja carregades del vespre anterior marxen cap a Sant Hipòlit, on havien quedat a les 7:30 amb l'Albert.

Tots puntuals i sense més problemes, es dirigeixen cap a Seva.

Un cop allà, un petit esmorzar a Ca la Perla, descarregar bicis i amunt, que ens espera la muntanya.

surten per pista de terra direcció al Brullpassant pel barri de l'artiga, aquí encara no puja gaire, després del brull s'enfilen per una pista passant pel costat de Can Pascual asfaltada que dona a les Planes per continuar pujant amunt ja un altre cop per pista de terra. Aquí els nostres Grillats van fer el primer avituallament, menjant alguna fruita i fruits secs. Uns km més amunt agafen un corriol que fa que els primers Grillats comencin a caminar una mica, excepte en Pep que s'embla que porti motor a la bici.

després de pujar fins a dalt, ja són al Serrat de les Planes, continuen direcció la Serra de Can Pomereta. Continuen pel camí de sobrevia, passant pel Turó dels Esqueis per arribar al Torrent dels Rentadors. Un cop allà tornen a fer un petit avituallament, no sigui cas que es deshidratin.

Continuen pujant pel Serrat Vaquer per arribar a Coll Saprunera. D'allà marxen cap al Pla del Ginebre, pujant el Coll de la Font, després es dirigeixen cap a la Font del Matagalls, per agafar una mica d'aigua, ja que feia bon dia i bastant calor.

Des d'allà marxen per la Serra dels Salaverts per arribar al cim, si al Matagalls.

Un cop a dalt, feia un vent increïblement fort, van fer les fotos de rigor, i cap avall, que encara no havien esmorzat, i el restaurant de Coll Formic els hi esperava.

baixant van passar el Coll dels Llops, Collet de l'Estanyol per arribar a Coll Formiceren quasi les 12, i tenien una gana important.

Desprès d'esmorzar, l'Albert, que a la baixada havia tingut una caiguda una mica aparatosa, va comentar que li feia mal i millor tornar per asfalt.

aixi va ser fins al Brull, on vam tornar a agafar el mateix camí de l'anada, per arribar a Seva, carregar bicis i tots cap a casa.

Una ruta maca, això si amb massa gent al Matagalls, i a més ens comenten que esta prohibida la pujada amb bici, aquests Grillats fan tot el legal i il·legal.

Espero us hagi agradat, fins a un altre aventura!