dimecres, 7 de maig del 2014

Sortida dia 02/05/14 (Foto oficial Grillats)

En aquesta crònica ús explicaré la sortida d'aquest divendres dia 2. Vam quedar tots els Grillats davant el forn per fer la foto oficial i després tots menys en Pep vam anar a donar una volta i esmorzar com deu manar.
En Pep va haver de treballar (ja sabeu que  que pagar la bici nova :)).
Doncs a les 08:30 els Grillats es van citar a davant del forn, i tots van ser puntuals, hi eren en Pep, Pere, David, Gerard, Marc, Xevi, la joveneta Carla i un servidor, en Jesús.

Vam agafar una càmera professional, i vam començar a fer fotos, amb l'espònsor principal i s
ense, unes quantes fotos per tindre d'un cop tots els Grillats junts.
A la foto només van faltar l'Albert, en Xavier i en Quim. Tots els de Vidrà hi érem.

Després de les fotos vam decidir anar a fer un volt i esmorzar a la Serra de Llaers. Per anar vam agafar la carretera de Palou Xic, vàrem passar per les masies de l'Archer i la Plana, per arribar a Palou Gros, aquí vam agafar la carretera que puja al Barretó per 100 metres després agafar la Carretera que va direcció als Ferrers. Uns quilometres després vam agafar el trencant que va cap a la Masia de Maçats, Aquest tram del camí estava una mica enfangat, però res que els nostres Grillats no passin sense problemes.
Després de passar la Masia, just abans de travessar la riera, van trobar 3 ciclistes de Mallorca que estaven perduts, van haver de recular un parell de km amb nosaltres i després ells van baixar direcció a la Bauma del Teixidor mentre que nosaltres agafem el camí que ens porta fins al Teixidor, d'allà una baixada rapida i al final en Pere, es treu un dels seus corriols amagats per fotre una mica emoció a la ruta.

Arribem a Llaers, on esmorzem un parell de bones plates de carn, com ens agraden aquest moment.
Després dels cafès i el xupitos pertinents, tornem a agafar les bicis, toca tornar a Vidrà, aquest cop pel Portland fins a Besora i pel quitrà fins a Vidrà.
Tots junts vam passar un bon matí plegats, vam fer la foto i com no vam fotre un bon esmorzar.
Espero us agradí el nostre Blog!!!