dilluns, 5 de maig del 2014

Sortida dia 12/04/14 (Entreno Monegros a Cervera)

Bon dia a tots els seguidors del Grillats!!!!
Avui sóc jo, en Jesús, qui us explicara que vam fer els Grillats l'altre dia per entrenar per Monegros.
Dir que vam anar els 3 mosqueters, és a dir el Gran President, El super Secretari i un servidor.
Vam decidir quedar a les 8, coses del president i la seva feina.
El dia abans al vespre vam carregar bicis, i a les 8 ja hi érem tots 3 a punt per marxar cap a Cervera.
Si aquest cop l'entreno era per terres lleidatanes.
Vam arribar i vam esmorzar al primer bar que vam veure, un esmorzar no gaire pesat, envoltats de pòsters de Marquez, un cafetonet, sense res d'alcohol aquest cop, i cap a les bicis.
Per sortir de Cervera vam estar una estona, però finalment vam agafar la carretera bona, just sortir una baixada rapida i als pocs metres girem a la dreta i agafem una pista que tot fent un puja/baixa constant en porta a Granyanella. En aquest tram, just els primers quilometres en Jesús pateix una mica de depressió, ja pensava que no faria pas els 100 km que tenien previst fer.
Però tot després d'aquest quilometres, arriben a la pista que ens portés fins a Tàrrega, aquesta ja planera del tot, agafem un bon ritme, i en Jesús es comença a trobar bé.
Anem fent km i passem per Tàrregadesprés de fer uns km per asfalt, el track torna a girar a l'esquerra per agafar una altra pista, que després d'uns quants kms en portés a Arbeca.
En aquest tram, en Pere va mostrar la seva tàctica per acabar sencer, i aquesta era anar al seu ritme a darrere, mentre en Pep i en Jesús ja veien que no era gaire normal que en Pere es quedes endarrerit.
Després de passar Arbeca agafem una pista que ens portarà fins a Puiggròs.

Aquí la ruta Gira per tornar, ja pràcticament portem la meitat de quilòmetres, i ara toca tornar fins a Cervera.
Al cap d'uns quilometres tornem a passar per Arbeca i ara agafem una altra pista que va bastant paral·lela a la d'abans però uns quilòmetres més al sud. Ara passem per Belianes i continuem el track passant per Sant Martí de Maldà per arribar finalment a Guimerà. Aquest poble és molt curiós, tot construït sobre un lateral d'una muntanya, ho recomano especialment de visitar.

Aquí els Grillats van pujar per uns carrerons estrets fins a arribar al castell, que evidentment esta a la part superior.

Pugen caminant fins a dalt la torre, fan les fotos típiques i cap a les bicis, queden uns metres mes de desnivell fins a arribar a la baixada, es fan durs, però tots pugen a bastant bon ritme.

Un cop allà, baixada i pla fins a arribar a Verdú. Aquí fem avituallament a una plaça del poble, comencem a estar cansats i va  la paradeta.
Després arranquem per arribar a Tàrrega, tornem a agafar un troç del track de l'anada i finalment sortim a l'asfalt i veiem Cervera a lo alt.
En Pere aquí demostra que la seva tàctica d'anar tranquil darrere li ha funcionat, ja que a la pujada d'1 km fins a Cervera, arrenca i en Pep i en Jesús no el poden seguir.
Finalment un bon entreno amb molt bona companyia.
Per ultim i quasi a les 16:30, parem a dinar amb un Burger King, quin atracon "guarro" en vam fotre tots 3 plegats.
Espero us hagi agradat!!!